پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رضا برنجکار

حوزه/ رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شب قدر، طلایی ترین و ناب ترین فرصت آشتی با خدای متعال است و چه سعادتمند بندگانی که از این فرصت، نهایت استفاده را در جهت توبه و استغفار ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا برنجکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ اظهار داشت: البته همه شب ها و روزهای ماه رمضان، فرصت طلایی برای ارتباط با خالق متعال و مهربان است، منتها بر اساس آیات قرآن و نیز روایات اهل بیت(ع)، شب قدر بهترین این فرصت هاست به طوری که در همین شب عزیز و منحصر به فرد، سرنوشت و مقدرات یک ساله انسان رقم می خورد.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان، سرشار از برکت و رحمت و مغفرت است، گفت: پروردگار عالم بر اساس لطف و رحمت بی پایان خود به بندگان، همه موانع ارتباط با خویش را در این ماه از میان برمی دارد و به ویژه در شب قدر، درب رحمت و بخشش خداوند به طرز خاصی به سوی بندگان گشوده است.

عضو هیئت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران همچنین با تاکید بر این که در شب های قدر باید از خدا بهترین خواسته ها و دعاها را داشته باشیم، افزود: یکی از بهترین درخواست ها در این ایام آن است که به برکت قرآن و دعای خیر امام زمان(عج)، بلیه ویروس کرونا به زودی از سر جامعه ما و همه بشریت برداشته شود و همچنین مشکلات معیشتی و اقتصادی مردمی که در این قضایا بسیار متضرر شده اند در اسرع وقت مرتفع گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha