جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهسواری

حوزه/  دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مسئولین بایداز فرصت کرونا برای جهش تولید استفاده کنند

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین در رابطه با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای امسال تعیین شده، گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی شعارهای اول سال است که بوسیله مقام معظم رهبری برای ملت ایران بیان می شود که برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی راهگشاست.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: عملی کردن شعارهای سال به نوشتن آن در سربرگ نامه های اداری،  نصب بنر و گرفتن همایش ها نیست بلکه مهم عمل کردن به آن است.

وی ادامه داد: تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی باید این شعارها را سرفصل عمل خود قرار دهند و طوری عمل نمایند که روز قیامت پاسخگوی عمل آگاهانه و مدبرانه خود باشند.

حجت الاسلام شهسواری به اهمیت تولید و جهش آن در بخش های مختلف اشاره و بیان کرد: توجه به مسئله تولید می تواند راهگشا و نجات بخش اقتصاد کشور در بحران ها و  تحریم ها باشد و این در سایه وحدت همه بخش های اجرایی کشور و آحاد مردم محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: چهل سال است جمهوری اسلامی با تحریم های ظالمانه و شدید از سوی مستکبران عالم و نظام سلطه جهانی مواجه است، اما این تحریم ها نتوانسته بر عزم و اراده مردم غیور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند.

 دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه مسئولین از فرصت کرونا برای جهش تولید استفاده کنند، تصریح کرد: شیوع کرونا در جهان بازارهای مصرفی جدیدی را در دنیا ایجاد کرده، و حال  حاضر مراکز تولیدی داخلی به صورت چند شیفته  درحال تولید کالاهای خوراکی، بهداشتی و دارویی و مواد اولیه مورد نیاز بازار داخلی هستنند. پس از کنترل کرونا این چند شیفته شدن و جهش تولید در این کالاها و مواد اولیه مورد نیاز آن، می‌تواند ادامه یابد و علاوه‌بر خود کفایی، صادرات این محصولات را افزایش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha