جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رریا دهقانی فیروزآبادی

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: با همکاری معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان یزد بیش از ۱۷ کرسی آزاد اندیشی و ۱۸نشست علمی – پژوهشی، با موضوعات مختلف کرونا و پسا کرونا در  فضای مجازی برگزار شد.

رؤیا دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد:  بعد از شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن برخی از برنامه های پژوهشی، با همکاری معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان یزد اقداماتی در زمینه آگاهی  هرچه بیشتر افراد با این پدیده انجام شد.

وی از برگزاری بیش از ۱۷کرسی آزاد اندیشی و ۱۸نشست علمی در نیمه دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸خبر داد و افزود: کلاس های مهارت آموزی پژوهشگری هم ردیف با آموزش به صورت مجازی با فعالیت چشمگیر اساتید و طلاب در ایام تعطیلات کرونایی برگزار شده و تا پایان ترم ادامه می یابد.

معاون حوزه علمیه خواهران استان یزد برخی دیگر از فعالیت های پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان یزد را ارسال موضوعات مرتبط با کرونا به مدارس، نشست های مجازی علمی- پژوهشی، کرسی های آزاد اندیشی مجازی ، فراخوان مقاله، مسابقه های پژوهشی، تهیه و انتشار بروشور و عکس نوشته در ارتباط با موضوع در فضای مجازی برشمرد.

دهقانی خاطر نشان کرد: در این زمان کمیسیون های بررسی موضوعات پایان نامه، جلسات دفاع طلاب سطح سه از پایان نامه  هم به صورت مجازی و هم حضوری  با رعایت نکات و اصول بهداشتی در مدیریت استان و مدارس علمیه برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha