پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی خوبانی - حوزه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهترین راه حل مشکلات کشور تکیه بر فرهنگ اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: به طور حتم این ملت بزرگ در سایه تعلیمات دینی و تکیه بر فرهنگ و سیره ائمه معصومین(ع) همه مشکلات و بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع)، بر ضرورت بهره گیری از سیره و منش علوی به منظور مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان تأکید کرد.

وی با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از سیره علوی است، افزود: راه و منش نخستین امام شیعیان، راه مقابله با دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسیر اهل بیت(ع)، راه عزت و عظمت را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهد آورد، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای ضربه زدن به دین و ارزش های معنوی به کار گرفته اند، بهترین راه شکست توطئه دشمنان، حرکت در مسیر اهل بیت(ع) است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که اهل بیت(ع) راه عزت و سربلندی را به ملت خود نشان دادند و ترسیم کردند، ادامه داد: اگر امروز ملت بزرگ ایران در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان این گونه با صلابت در جهان ایستاده است به برکت بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که در چهل سال اخیر دشمنان همه توان خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفتند، بیان داشت: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران که در سایه تکیه بر اهل بیت(ع) به دست آمده، همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: تحریم ها و فشارهای ظالمانه آمریکا و سایر کشورهای غربی نتوانسته این ملت و کشور را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در جریان بحران کرونا، سربلند بیرون آمدند و در جهان خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: کرونا فرصتی را برای تقویت وحدت و همبستگی ملت ایران فراهم کرد و این مسأله به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ اهل بیت(ع) مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا را به حداقل رساندند، ادامه داد: این مردم مؤمن و نوع دوست با بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) صحنه های ارزشمندی از کمک و خیرخواهی را در جهان به تصویر کشیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهترین راه حل مشکلات کشور تکیه بر فرهنگ اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: به طور حتم این ملت بزرگ در سایه تعلیمات دینی و تکیه بر فرهنگ و سیره ائمه معصومین(ع) همه مشکلات و بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت و پیروز می شوند.
   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha