سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر / دسته عزاداری خادمان کریمه اهل بیت (ع) در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

حوزه/ رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: نماهنگ زیبا و دلنشین «از کریمان» که با نوای مهدی رسولی به ضبط رسیده نمایی از خدمات مختلف خادمان را به تصویر کشیده و تاکنون در فضای مجازی توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی موسویان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: نماهنگ «از کریمان» با هدف بیان زبان حال خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و نوع خدماتی که در حرم مطهر آن حضرت انجام می‌دهند توسط اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نماهنگ زیبا و دلنشین که با نوای مهدی رسولی به ضبط رسیده نمایی از غبارروبی و خدمات مختلف حرم مطهر توسط خادمان را به تصویر کشیده شده است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهرحضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: این نماهنگ ۳ و نیم دقیقه‌ای در مدت ده روز به سفارش آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و به همت گروه رسانه‌ای قاب نو به ضبط رسیده و در شبکه‌های استانی و ملی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ به شدت مورد توجه خادمان قرار گرفته و توانسته گوشه‌ای از زبان حال آنان را به تصویر بکشد، افزود: این نماهنگ در شبکه‌های مجازی تا کنون بازدید قابل توجهی را ثبت کرده و از کارهای پر بازدید ما در فضای مجازی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha