پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ عبداللطیف الهمیم

حوزه/ شیخ عبد اللطیف الهمیم رئیس سابق دیوان وقف سنی عراق روز جهانی قدس را مناسبتی بزرگ در تقویم سیاسی دانست و بر حرمت عادی سازی روابط با اسرائیل و لزوم آزادی کامل فلسطین تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد اللطیف الهمیم رئیس سابق دیوان وقف سنی عراق روز جهانی قدس را مناسبتی بزرگ در تقویم سیاسی دانست و بر حرمت عادی سازی روابط با اسرائیل و لزوم آزادی کامل فلسطین تأکید کرد.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، روزی تاریخی و جاویدان است که با روز های دیگر فرق دارد. هیچ کس متوهم نشود که می تواند سرزمین تاریخی را خرید و فروش و مصادره کند.

شیخ الهمیم تأکید کرد: ما قدس را با شجاعت و خون مردان آن آزاد خواهیم کرد و رژیم صهیونیستی هیچ جایگاهی در جغرافیای امروز و فردای عربی ندارد.

رئیس سابق دیوان وقف سنی گفت: این تأسف بار است که نظام های عربی تمامی کسانی که فریاد مقاومت علیه اشغالگران سر می دهد را محکوم می کنند. اینها مبارزه با رژیم اسرائیل را تروریسم می دانند و مقاومت را جنایت قلمداد می کنند.

وی تصریح کرد: شهادت سرگرمی فلسطین نیست، امّا تروریسم ساخته صهیونیسم است و فلسطین و مقدسات آن ، مسئله نسل های آینده این امت باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha