جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدبیگی

حوزه/ نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: حجاب، هویت زن مسلمان است و در واقع ارزش گذاشتن به کمالات و خدمات بی پایان زن ارزش نهادن به همه جامعه است.

خانم دکتر فاطمه محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با تشکل های دانشجویی، گفت: مقام معظم رهبری همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان دیداری با دانشجویان دارند که بیانات ایشان در این دیدارها راهگشا و حکیمانه است.

وی افزود: معظم له در این دیدار موضوعات مختلفی را بیان کردند  که یکی از آنها موضوع حجاب وعفاف بود، لذا همه دلسوزان و دغدغه مندان باید به فرهنگ عفاف و حجاب توجه جدی داشته باشند.

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم با بیان اینکه اشاعه بد حجابی و بی بنده باری یکی از توطئه های شوم و خطرناک استکبار در عصر حاضر است، تصریح کرد: دشمنان از راه های مختلف برای کمرنگ کردن اعتقاد به حجاب در بین جوانان و نوجوانان اقدام می کنند و با حیله و نیرنگ در تلاشند تا با ترویج بی حجابی، اصول اسلام واعتقادات مردم را بی اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده وجامعه را به سستی بکشانند.

وی ادامه داد: بد حجابی و بی حجابی نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگران هم تبعاتی را به دنبال دارد و گاهی ممکن است سبب فروپاشی خانواده شود.

 محمد بیگی عنوان کرد: یکی از مهترین اقدامات در مسیر مقابله با این اقدام دشمنان انجام فعالیت های فرهنگی و آگاهی بخشی به خانواده ها می باشد.

وی افزود:  حجاب، هویت زن مسلمان است و در واقع ارزش گذاشتن به کمالات و خدمات بی پایان زن ارزش نهادن به همه جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha