جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با صدور پیامی به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نشان داد راهی جز مقاومت فراروی حق طلبان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نشان داد راهی جز مقاومت فراروی حق طلبان وجود ندارد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه استان سمنان به این شرح است:

سوم خرداد یادآور خاطره آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بر امام خامنه‌ای عزیز، فرماندهی معظم کل قوا و امت مقاوم و انقلابی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض می نماییم و بر روان پاک همه شهدا مخصوصاً شهدای فتح خرمشهر سلام و درود می فرستیم.

فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه فتح قله های افتخار در سایه مقاومت و ایستادگی در برابر دنیای کفر و استکبار بود.

فتح خرمشهر به مثابه کاشت‌نهال مقاومتی بود که امروز تبدیل به درخت تنومندی گشته و ثمره شیرین آن عزت انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در دل مستضعفان جهان برای آزادی از سلطه مستکبران و ظالمان و کودکشان عالم است. فتح خرمشهر نشان داد راهی جز مقاومت فراروی حق طلبان وجود ندارد.

دنیای استکبار امروز شاهد نفوذ تفکر راهبردی مقاومت در جای‌جای عالم هستی حتی آن جاهایی که فکرش را هم نمی کرد هست و با خیال خام خود در اقدامی ذلیلانه سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به خصوص ابومهدی المهندس را به شهادت رساند تا به جبهه مقاومت ضربه وارد کنند که نتیجه عکس آن را دید و متوجه شد خون حاج قاسم ها از خودشان برای دشمنان خط مقاومت خطرآفرین تر است.

به امید روزی که پرچم توحید را بر فراز کاخ های زورمداران شاهد باشیم.

محمد حسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha