دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که جبهه مقاومت در اوج قدرت قرار دارد، گفت: هرگونه خطای اسرائیل با پاسخ قاطع جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان اظهار داشت: امروز آمریکا و اسرائیل در برابر جبهه مقاومت زانو زده‌اند و تمامی اقدامات آن‌ها در منطقه در سال‌های اخیر شکست‌خورده است.

وی بابیان این‌که مقاومت دارای برکات فراوانی است، بیان داشت: 100 هزار موشک حزب‌الله آماده شلیک است و اگر کشوری بخواهد کوچک‌ترین تجاوزی به لبنان یا سایر کشورهای جبهه مقاومت بکند با پاسخ‌های کوبنده روبرو خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری به شکست‌های پی‌درپی اسرائیل در منطقه اشاره کرد و گفت: روزی این رژیم در افکار خود صحبت از نیل و فرات می‌کرد اما امروز خود را در حصاری محدود کرده است که قطعاً از این منطقه نیز خارج‌شده و سرزمین فلسطین به دست صاحبان واقعی آن خواهد رسید.

وی به تقارن و نزدیکی دو روز قدس و آزادی خرمشهر در روزهای گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این نزدیکی و تقارن پیام‌های زیادی برای دشمنان نظام دارد و درواقع الهام‌بخش است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل تأکید کرد: قبل از آزادسازی خرمشهر صدام ادعا کرده بود که اگر نیروهای ایرانی بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آن‌ها می‌دهم یعنی باور نمی‌کردند نیروها و رزمندگان ایران به این موفقیت بی‌نظیر دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: تصور دنیا هم این بود که خرمشهر دیگر روی آزادی را نمی‌بیند اما مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام این شهر را آزاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha