چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 902603
۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
دکتر محبی

حوزه/ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 521 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که 473 مورد آن مربوط به مراکز تهیه و توزیع بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیامک محبی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری و نظارت ها، 521 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که 473 مورد آن مربوط به مراکز تهیه و توزیع بود اظهار کرد: همچنین از 21 بقاع متبرکه و مساجد نیز بازدید به عمل آمد که تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کردند.

وی بیان کرد: طی بررسی های صورت گرفته از واحد ها 386 واحد تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کردند و البته 4 مرکز نیز به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی، غیر فعال شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اذعان به اینکه در این بازدیدها 472 کیلوگرم انواع مواد غذایی توقیف و معدم شد گفت: همچنین 321 مورد نیز سنجش مواد غذایی صورت گرفت، 78 مورد کلرسنجی انجام و نظارت بر اماکن عمومی نیز صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، با پایان یافتن ماه مبارک رمضان فعالیت تمامی رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی که عرضه  را به صورت بیرون بر انجام می دادند نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی با پذیرش مشتری بلامانع شد.

محبی تصریح کرد: این واحد ها باید برای فعالیت حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و عرضه قلیان نیز در تمامی مراکز ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha