جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء

حوزه/ باید چاپخانه اسراء با به‌روزرسانی دستگاه ها و همچنین تکنولوژی های روز، به قطب چاپ کشور تبدیل شود و این مهم با ظرفیت موجود و دستگاه های به‌روز موجود می تواند اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضور در چاپخانه اسراء طی مراسمی، از دستگاه ها و تجهیزات و نیز ظرفیت های چاپخانه اسراء بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید و در جمع مدیران و مسئولان چاپخانه اسراء، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان و کارکنان چاپخانه اسراء، صداقت، اخلاص و شفافیت اقتصادی را از اصول مهم مرکز چاپ اسراء بر شمرد و بیان داشت: صداقت و اخلاص در مجموعه کارکنان چاپخانه اسراء، باعث شده تا خداوند نیز به همه دوستان در این زمینه کمک کند تا کارها را بتوانند به بهترین کیفیت انجام دهند، همچنین شفافیت کامل در عرصه مسائل اقتصادی، باعث شده تا مجموعه اسراء، کارنامه کاملاً روشن و قابل ارائه ای در این زمینه داشته باشد.

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء وجود تکنولوژی روز و حضور نیروهای متخصص را از نقاط قوت چاپخانه اسراء دانست و اظهار داشت: ما اکنون نیروهای آموزش دیده و توانمند و نیز دانش کافی و تکنولوژی روز را در صنعت چاپ در اختیار داریم اما باز این به آن معنا نیست که از به روز شدن، غافل باشیم و لذا باید چاپخانه اسراء با بروز رسانی دستگاه ها و همچنین تکنولوژی های روز، به قطب چاپ کشور تبدیل شود و این مهم با ظرفیت موجود و دستگاه های بروز موجود می تواند اتفاق بیفتد لذا باید هر چه آنچه در صنعت چاپ  وجود دارد که مرکزی ترین و اصلی ترین در صنعت چاپ هست، در مسائل نشر کتاب ها، چاپ های صنعتی و جعبه سازی و...، تمامی آن آپشن ها و تکنولوژی ها را در بخش چاپ داشته باشیم.

وی تصریح داشت: از جمله مسائل مهمی که می تواند مجموعه های اقتصادی را به موفقیت برساند تعامل گسترده با مجموعه های هم سو، بازار و جامعه هدف است؛ با گفتگو و استفاده از توانمندی های نظری و فکری دیگران به ویژه اشراف بر وضعیت انتشارات در کشور می توانیم فعالیت ها و سیاست های کاری خود را بهینه و موفق تر به پیش ببریم لذا تعامل با مجموعه های هم سو در سراسر کشور باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

در ابتدای این دیدار مهندس فرید اسماعیلیان، مدیر چاپخانه اسراء گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه های چاپخانه اسراء ارائه داد.

مهندس اسماعیلیان، راه اندازی اتوماسیون یکپارچه تولید را از جمله فعالیت های مهم صورت گرفته دانست و گفت: از مهمترین فعالیت های صورت گرفته در چاپخانه اسراء پس از تغییرات در کادر مدیریتی می توان به «راه اندازی اتوماسیون یکپارچه تولید با 10 ایستگاه کاری»، «عدم ایجاد توقف در فعالیت های روزمره چاپخانه با توجه به تغییرات مدیریتی»، «عارضه یابی در6 سطح: مشتریان، بازاریابی و فروش، ماشین آلات و تجهیزات، منابع انسانی، مالی و اداری، تولید» و «رقابتی سازی قیمت ها با توجه به بهای تمام شده فعالیت ها»  اشاره کرد.

وی ادامه داد: «ایجاد ساختار اداری مسطح (فلت) و تبیین شرح وظایف ایستگاه های حوزه تولید» و «تدوین و استقرار برنامه استراتژیک بازاریابی بر مبنای مدل 4P» از دیگر فعالیت های این مرکز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha