جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که مجلس باید به اولویت‌های اصلی مجلس برسد، گفت: مسائل اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت مجلس یازدهم باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم اظهار داشت: آن چیزی که از مجلس یازدهم به‌عنوان یک مطالبه به‌حق ملی انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن در پیام رهبری مورد تأکید قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این پیام فرموده‌اند که مسائل اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت باشد و باید این مهم به‌صورت جدی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: انتظار می‌رود که نمایندگان با قانون‌گذاری و نظارت‌های دقیق خودشان و همکاری که با دیگر قوا دارند بستری را فراهم کنند که در امر معیشت مردم یک گشایش حاصل شود و آن طوری که کارشناسان تصریح کرده‌اند این ظرفیت در کشور ما وجود دارد.

وی خواستار اقدام جهادی نمایندگان در شرایط کنونی کشور شد و افزود: اگر مسئولان دلسوزانه، خیرخواهانه و متعهدانه عمل کنند در همین شرایط سخت تحریم و کرونا نیز مردم احساس گشایش خواهند کرد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید از همین روزهای آغازین کمر همت ببندند و در مسیر حق و عدالت حرکت بکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha