جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه کتابخوانی وصف آفتاب

حوزه / معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان گفت: در آستانه ۱۴ خرداد، سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، حوزه علمیه خواهران استان در نظر دارد مسابقه کتابخوانی «وصف آفتاب» را برگزار کند.

خانم مریم جان جان، معاون فرهنگی، تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، اظهار داشت: در آستانه ۱۴ خرداد، سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، حوزه علمیه خواهران استان همدان در نظر دارد مسابقه کتابخوانی با عنوان «وصف آفتاب» را برگزار کند.

وی افزود: این مسابقه استانی ویژه دانش آموزان رده سنی ۱۲تا ۱۷ سال است که نوجوانان در این بازه سنی می‌توانند با مراجعه به سایت مدیریت حوزه خواهران استان به آدرس hamadan.whc.ir فایل کتاب مورد نظر را دریافت و مطالعه کنند.

خانم جان جان، هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی دانش آموزان با شخصیت والای امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: یکی از نیازهای امروز، آشنا کردن نسل جدید با ابعاد وجودی، سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) است، و لذا در این مسابقه به دنبال دست یابی به این هدف هستیم.

معاون فرهنگی، تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: مسابقه «وصف آفتاب» برگرفته از کتاب امام خمینی (ره) از ولادت تا ولایت به نویسندگی رضا بابایی است که در آن به ۵ نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را دریافت کنند جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه «وصف آفتاب» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: سؤالات مسابقه به صورت چهارگزینه‌ای از متن کتاب تهیه خواهد شد و شرکت کنندگان پس از بارگذاری در سایت مدیریت استان در روز ۱۴ خرداد، تا ۲۴ ساعت می‌توانند در مسابقه شرکت و پاسخ های خود را به آیدی Mjanjan۱۳۶۲@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم گلی IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    خیلی این نوع مسابقات عالی هستندنسل جدیدبابنیانگذارانقلاب آشنامیشوند...ممنون
  • امیر مهدی عطایی افخم پور IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    من مسابقه کتابخوانی رادوست دارم