جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه رامیان

حوزه/ امام جمعه رامیان، انقلاب اسلامی را ثمره قیام ۱۵ خرداد دانست و گفت: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب باید با آرمان های والای ایشان تجدید بیعت کرده و ادامه دهنده راهش اشیم.

حجت الاسلام طاهری گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام  ۱۵ خرداد، بیان کرد: چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در تاریخ کشور، با نام شخصیت گرانقدر و تاریخ سازی پیوند خورده که انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن و انفجار نور در عصر جاهلیت مدرن تحت اراده و رهبری حکیمانه و پیامبرگونه او رقم خورد و توانست شگفت انگیزترین تحولات و رخدادها را در مقیاس منطقه‌ای و جهانی پدید آورد.

وی ادامه داد: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب باید با آرمان های والای ایشان تجدید بیعت کرده و با تاسی از سیره و منش امام ادامه دهنده راه او باشیم.

امام جمعه رامیان، قیام ۱۵ خرداد و عروج خونین شمار زیادی از مردم شریف ایران اسلامی را سرآغاز نهضتی دانست که در سنوات بعد، خود را در قامت انقلاب اسلامی نشان داد. 

حجت الاسلام طاهری در پایان، از خداوند متعال اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه ایمان و اعتقاد معنوی به ائمه اطهار(علیهم السلام) را برای ملت شریف ایران خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha