سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علی اصغر زارعی-قائم مقام حوزه علمیه همدان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله بهاری گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با نوع نگاه خود که فراتر از مرزها را نیز شامل می‌شود، زمینه ساز تحولات بسیاری در منطقه شده‌اند که همین نوع نگاه مقدمه‌ای است برای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(عج).

حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر مدرسه  علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به سالروز شروع رهبری رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با نگاه به روش و سیره حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، اشتراکات زیادی را در ابعاد مختلف همچون بصیرت، شجاعت، استکبار ستیزی و دلسوزی برای مستضعفین جهان در وجود این عزیزان می توان مشاهد کرد.

وی با بیان اینکه اتکا و یقین به خداوند از مهمترین ویژگی‌های امامین انقلاب است، گفت: زمانی که سال‌های قبل از انقلاب و سال‌های پس از رحلت امام خمینی(ره) را با هم مقایسه می‌کنیم این نکته مشهود است که در تمامی موقعیت‌های حساس کشور، توحید و اتکاء به خداوند رهایی بخش کشور بوده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله بهاری افزود: در سال‌های اخیر دشمن لحظه‌ای از دشمنی و نفاق دست برنداشته و دائما در حال طراحی نقشه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده، اما رهبر معظم انقلاب با تدابیر هوشمندانه خود و با اتکا به خداوند توانسته‌اند در تمامی این سال‌ها نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و هر بار آن‌ها را ناامید سازند.

وی، توحید و تکیه به خدای متعال را مهمترین وجه اشتراک امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی به دست امام خمینی(ره) و همراهی مردم با دستان خالی و تنها با اتکاء به خداوند به ثمر نشست و همین توحید و خداباوری بود که زمینه ساز استمرار انقلاب شده است.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه نوع رهبری و دید این بزرگان زمینه را برای حضور حضرت ولی عصر(عج) فراهم کرده است، ابراز کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با نوع نگاه خود که فراتر از مرزها را نیز شامل می‌شود، زمینه ساز تحولات بسیاری در منطقه شده‌اند که همین نوع نگاه مقدمه‌ای است برای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(عج).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha