سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

حوزه/ ویژه برنامه‌های سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور جمعیت برگزار و به صورت زنده از صداوسیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژه برنامه های بزرگداشت سیدالکریم بدون حضور جمعیت برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

برگزاری دو هزار و نود و نهمین محفل انس با قرآن کریم

به مناسبت ایام رحلت حضرت سیدالکریم(ع) محفل انس با قرآن کریم جمعه ۱۶خردادماه از ساعت ۱۸ در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.

در این محفل قرآنی که در ایام رحلت سفیر امام هادی(ع) برپا می‌شود،عباس سلیمی به اجرای برنامه و امین پویا و مهدی عادلی از قاریان ممتاز کشور به تلاوت آیات کلام الله مجید می‌پردازند و اجرای گروه تواشیح محراب از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

تعویض پرچم گنبد منور حضرت سیدالکریم(ع)

آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شنبه ۱۷خردادماه مصادف با شب وفات سفیر امام هادی(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت ۱۸:۳۰ در حرم مطهر سلاله پاک امام حسن مجتبی(ع) به روی آنتن شبکه قرآن سیما خواهد رفت.

این برنامه برای پیشگیری از شیوع کرونا بدون حضور جمعیت خواهد بود که به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

ویژه برنامه شب رحلت

در شب وفات حضرت سیدالکریم(ع) مصادف با شنبه ۱۷ خردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ ویژه برنامه‌ای با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری، مرثیه سرایی حمید رمضان پور و شعرخوانی محمود تاری برگزار می‌شود.

به دلیل رعایت نکات بهداشتی این برنامه نیز بدون حضور جمعیت و از طریق شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه‌های سالروز وفات حضرت عبدالعظیم(ع)

روز یکشنبه ۱۸ خردادماه از ساعت ۱۱ صبح برنامه‌ای با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی، شعرخوانی غلامرضا سازگار، قرائت زیارتنامه با نوای علی فراهانی و مرثیه سرایی محمدرضا بذری از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

در شام وفات آن حضرت نیز ویژه برنامه دیگری با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی و مرثیه سرایی حمید رمضانپور و شعرخوانی سعید نسیمی از ساعت ۱۹:۳۰ از طریق شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

تأکید می‌شود با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا تمام این ویژه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از شبکه قرآن سیما بصورت مستقیم این برنامه‌ها را مشاهده کنند.

بنا بر نقل مشهور و معتبری ۱۵شوال سال ۲۵۲هجری قمری به عنوان سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یاد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha