جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عابدینی

حوزه/ ‌نماینده ولی فقیه در قزوین با مشاور سازمان اهل بیت(ع) ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای ابومهدی، مشاور سازمان اهل بیت(ع) ونزوئلا با اشاره به نگاه جهانی اسلام، اظهار کرد: آئین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) آرمان جهانی دارد؛ اینکه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها آمدند و نظم نوین جهانی را مطرح کردند، این یک انتحال فرهنگی و سرقت اندیشه و فکر بود.  

امام جمعه قزوین افزود: این نگاه جهانی که اسلام دارد، نگاهی جدی است. ما چرا باید با این همه سرمایه‌ها، این موضوع را با جدیت بیشتری دنبال نکنیم.  

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تقیه در تبلیغ دین در جوامع غیراسلامی، اذعان کرد: ابتدا باید سلامت جسمی را مدنظر قرار داد، چرا که در غیر این صورت نظم و انتظام در هم خواهد ریخت و فرصت اثرگذاری از بین خواهد رفت.  

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه موضوع، بسیار جدی است و خداوند می‌خواهد ما را در مقابل کفر و شرک بسیج کند، ابراز کرد: ما خوشحالیم که امروز شاهد گسترش مبلغان و تبلیغ دین در خارج از مرزهای کشور هستیم و این میوه و ثمره انقلاب اسلامی است.  

نماینده ولی فقیه در استان در پایان تصریح کرد: راهی که شیعه انگلیسی در پیش گرفته، در تقابل با محور مقاومت است. این درختی که می‌خواهد رشد کند ابتدا باید افرادی که زیر آن فعالیت می‌کنند نیز سالم باشند؛ لذا جبهه جهاد و دین، در دفاع از حرم است.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha