شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه

حوزه/ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم شهر قنوات برای نخستین بار با تلاش رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی، ترویج و توسعه فرهنگ و سبک زندگی قرآنی را یکی از ماموریت‌ها و وظایف مهم اداره تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار کرد: در بخش مرکزی قم ظرفیت‌ها و استعدادهای قرآنی خوبی وجود دارد و برای استفاده بیشتر و بهتر از این ظرفیت‌ها، مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم تشکیل شد.

وی افزود: انتخابات شورای مجمع حافظان و قاریان شهر قنوات در اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شده و اعضای شورا، رئیس و مدیرعامل مجمع انتخاب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات با بیان این که پیشنهاد تشکیل مجمع حافظان و قاریان قرآن کریم در این شهر مورد استقبال قرار گرفت، گفت: بیش از ۵۰ نفر از حافظان و قاریان و اساتید بومی قرآن کریم در این مجمع حضور دارند و ما تلاش می‌کنیم امور مربوط به تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه گروه‌های تواشیح را با محوریت این مجمع پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام عظیمی افزود: تعدادی از قاریان و اساتید ممتاز استانی در بخش مرکزی قم سکونت دارند که پیش از تشکیل مجمع حافظان و قاریان قرآن کریم، ناشناخته بودند. بنابراین در صدد هستیم چهره‌ها و استعدادهای قرآنی بخش مرکزی را شناسایی و از ظرفیت آن‌ها برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha