دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شجاعان

حوزه/مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته ۶۳ درصد از کمک‌های نقدی نیکوکاران یزدی به کمیته امداد از طریق روش غیرحضوری و الکترونیکی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،، محمد شجاعان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رویکرد کمیته امداد در دریافت غیرحضوری و الکترونیکی کمک‌های مردمی در بخش‌های مختلف ازجمله صدقات، زکات، اکرام ایتام، محسنین و طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان، گفت: سال گذشته ۶۳ درصد از کمک‌های نقدی نیکوکاران یزدی به کمیته امداد از طریق روش غیرحضوری و الکترونیکی بوده است.

وی افزود: سال گذشته نیکوکاران یزدی ۲۷ میلیارد تومان به‌صورت نقدی در قالب طرح‌های مختلف به کمیته امداد پرداخت کردند که ۱۷ میلیارد تومان از این مبلغ به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق کدهای دستوری تلفن همراه، اپلیکیشن های تلفن همراه، صدقه پیامکی، سامانه تلفنی نیکوکاری، دستگاه‌های عابر بانک، عملیات غیرحضوری انتقال وجه از طریق پایگاه‌های اینترنتی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: سال گذشته ۲۲ درصد پرداخت نقدی صدقات، ۶۷ درصد پرداخت نقدی زکات، ۹۹ درصد پرداخت نقدی اکرام ایتام و محسنین و همچنین ۶۶ درصد پرداخت نقدی کمک‌ها در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان توسط مردم خیراندیش استان یزد به شیوه غیرحضوری و الکترونیکی پرداخت شد.

شجاعان یادآور شد: کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و پرداخت آسان کمک‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: مردم خداجوی استان یزد با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه می‌توانند صدقه خود را روزانه به‌صورت کسر از شارژ و یا صورت‌حساب پایان دوره پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان یزد تصریح کرد: سامانه ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است و تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

برپایه این گزارش، نیکوکاران می‌توانند از طریق وبگاه‌های Emdad.ir و mohsenin.ir  و hamsofreh.ir نیز به نیازمندان واقعی جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha