پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز جماعت

حوزه/ معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف استان قم گفت: تا اطلاع ثانوی و اعلام پروتکل‌های جدید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اقامه نماز جماعت فقط در صحن‌های روباز بقاع متبرکه امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن امینی‌خواه اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و پایداری شرایط شیوع این بیماری، حرم‌های مطهر امامزادگان قم تا اطلاع ثانوی در وضعیت ویژه به سر می‌برند و زائران فقط می‌توانند در صحن‌های روباز حضور پیدا کنند .

وی افزود: طبق پروتکل‌های اعلام شده از سوی این ستاد، اقامه نمازهای جماعت هم فقط در صحن‌های روباز امکان‌پذیر بوده و مجوز استفاده از مکان‌های سربسته صادر نشده است.

معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برپایی مراسم جمعی هم فعلا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است خاطرنشان کرد: این مراسم مانند ماه مبارک رمضان امسال فقط به صورت آنلاین یا پخش زنده تلویزیونی برگزار خواهند شد و مراسمی با حضور زائران نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: تربت‌خانه‌ها و وضوخانه‌های بقاع متبرکه هم فعلا بسته هستند تا زمانی که پروتکل‌های جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود.

امینی‌خواه با اظهار امیدواری به اینکه به زودی شاهد شکست کرونا و بازگشت وضعیت عادی باشیم گفت: تا زمانی که مسئولان بهداشتی اعلام کنند، پروتکل‌های ویژه ستاد ملی مقابله با کرونا در بقاع متبرکه با جدیت اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha