شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/همایش ستاد احیاء تفسیرقرآن درکاشان

حوزه/ در مراسمی، حکم مسئولیت ستاد احیای تفسیر کاشان از طرف آیت الله عبدالنبی نمازی، به حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار، امام جمعه موقت کاشان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه‌فضل، دبیر ستاد احیاء تفسیر کاشان ظهر، امروز دوشنبه بیست و ششم خرداد در همایش ستاد احیای تفسیر کاشان که در در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد، هدف از تشکیل این ستاد را گسترش مفاهیم قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: در این خصوص لازم است از کلیه ظرفیت های علمی و اجرایی شهرستان استفاده شود.

وی اظهار کرد: علما و اساتید قرآنی که در این زمینه توانمندی دارند می توانند در گسترش مفاهیم قرآنی در بین دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید دانشگاه، کارمندان و سایر اقشار جامعه فعالیت کنند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه استفاده از خیرین و ظرفیت دستگاه های دولتی سرعت بیشتری به فعالیت‌های این ستاد می‌دهد، گفت: مساجد، دانشگاه ها و مدارس بهترین پایگاه های گسترش تفسیر قرآن و متون دینی از قبیل نهج البلاغه و صحیفه سجادیه هستند.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: امیدواریم با همکاری کلیه عاشقان کلام الهی در فراگیر کردن فهم قرآن در بین مردم جامعه و کسب رضایت الهی گام های بلندی برداریم.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم حکم مسئولیت ستاد احیای تفسیر کاشان از طرف آیت الله عبدالنبی نمازی، به حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار، امام جمعه موقت کاشان اعطا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha