جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 905355
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
حجت الاسلام فقیهی امین

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان فارس گفت: حدود ۳۰۰ طلبه اکنون در ارگان ها و نهادها مشغول خدمت هستند، که۱۵۰ نفر از این تعداد سال گذشته جذب و گزینش شده اند و امسال نیز با توجه به افزایش سهمیه ای که ابلاغ شده، پیش بینی می کنیم حدود ۲۰۰ سرباز طلبه دیگر به این تعداد اضافه شود.

حجت الاسلام محمد فقیهی امین در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به افزایش سهمیه سرباز طلبه که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه ابلاغ شده است، اظهار داشت: بستر مناسبی برای طلاب فراهم شده که با حضور در ارگان ها و نهادها بتوانند خدمت سربازی خود را در قالب تبلیغ و غیره سپری کنند.

وی با تصریح اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری طلاب در نهادی مانند آموزش و پرورش است، اضافه کرد: بکارگیری طلاب در نهادها حتما باید در جهت اجرایی صرف نباشد بلکه باید در کارهای فرهنگی و تبلیغی باشد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: طلاب می توانند برای پذیرش و جذب جهت خدمت در نهاد ها از یکم تیرماه به مجموعه مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس مراجعه کنند، البته باید نامه ای از نهاد و یا ارگانی که درخواست خدمت در آن مجموعه را دارند به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: حدود ۳۰۰ طلبه اکنون در ارگان ها و نهادها مشغول خدمت هستند، که۱۵۰ نفر از این تعداد سال گذشته جذب و گزینش شده اند و امسال نیز با توجه به افزایش سهمیه ای که ابلاغ شده، پیش بینی می کنیم حدوود ۲۰۰ سرباز طلبه دیگر به این تعداد اضافه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha