پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ویزیت رایگان

به همت گروه های جهادی، طرح غربالگری و ویزیت رایگان بیماران در مسجد بقیةالله(عج) منطقه شهرقائم قم اجرا شد.

صادق قمی، مدیر مسجد و کانون فرهنگی بقیه الله(عج) در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: روزهای پنج شنبه و جمعه مصادف با ۲۹ و ۳۰ خردادماه با همکاری گروه جهادی – پزشکی شهید کاظمی آشتیانی از تهران و نیز گروه جهادی سیدالشهدا(ع) قم، مجموعه خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و نیز رفاهی و توزیع ارزاق در مسجد بقیه الله (عج) شهرقائم ویژه خانواده های محروم و کم بضاعت ارایه شد.

وی افزود: پیش از اجرای این طرح ما با حدود ۲۰۰ خانواده محروم منطقه، تماس گرفتیم و از آن ها خواستیم که اگر در اعضای خانواده خود بیماری دارند که نیاز به غربالگری و ویزیت می باشد، معرفی کنند که پس از شناسایی از آن ها دعوت به عمل آمد در این دو روز به مسجد بیایند و تحت ویزیت و معاینه پزشکان عمومی و تیم همراه آن ها قرار بگیرند.

وی گفت: ارائه آموزش های بهداشتی به خانواده ها، غربالگری و ارجاع به پزشکان، اهدای دارو به شکل رایگان و نیز غرفه های فرهنگی ویژه کودکان از جمله بخش های مختلف اجرای این طرح بوده که در مسجد بقیه الله(عج) صورت گرفت.

مدیر مسجد و کانون فرهنگی بقیه الله(عج) همچنین بیان داشت: علاوه بر این ها، چنانچه افراد و خانواده هایی نیاز به پزشک متخصص داشته باشند، اسامی و نیازمندی های آن ها ثبت شده و هماهنگی به عمل آمده که این افراد جمعه هفته آینده به یکی از ساختمان های پزشکان متخصص در خیابان صفاییه مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: در کنار ارایه این خدمات، همچنین تزریقات رایگان در بخش خواهران و برادران، بسته های فرهنگی نیز تقدیم خانواده های مراجعه کننده شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha