چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بابیان اینکه مدافعان سلامت در بحران کرونا اخلاص را به نمایش گذاشتند، گفت: مسئولین با کنترل قیمت ها و نظارت بر گرانی افسار گسیخته از جمله ویروس اجاره بهای مسکن، امنیت روانی مردم را در وضعیت فعلی، تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه « در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در جمع معاونان مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه، اظهار داشت: باید قدردان خداوند باشیم که با ادعیه امام عصر(عج) و تدابیر حکیمانه رهبری حکیم، مسئولین و مدافعان جان برکف سلامت، موج اصلی کرونا را پشت سر گذاشتیم، گرچه خطر در کمین است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: کادر پزشکی و پرستاری با رفتار طبیبانه که ناشی از مهرورزی و سرشار از دلسوزی بود، بار دیگر یادآور ایثار تیم های بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس شدند.

وی با بیان این که در بحران کرونا آنچه موجب کاهش درد و آلام بیماران می  شود، اخلاق پزشکان و پرستاران است، افزود: دوران بیماری فرصتی است که انسان با خدای خود خلوت کند و از اعمال و رفتاری که انجام داده، حسابرسی کند و بداند که باید تنها رضایت الهی را در نظر داشته است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بابیان اینکه مدافعان سلامت در بحران کرونا اخلاص را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: شایسته است تمام آحاد جامعه با رعایت دستورات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، زمینه ریشه کنی ویروس منحوس را فراهم نمایند.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: دوران شیوع کرونا محکی بود که به چه اندازه ذکر و یاد خدا را مد نظر داریم؛ باید بدانیم که همین ارتباط خالصانه، آرامش روانی را به دنبال خواهد داشت، بنابراین در وضعیت کنونی نیز جنبه های معنوی و کارهای خالصانه را تقویت کنیم.  

وی در پایان گفت: مردم فهیم و وظیفه شناس، تاکنون با رعایت توصیه های بهداشتی به جنگ کرونا رفته اند و شایسته است مسئولین با کنترل قیمت ها و نظارت بر گرانی افسار گسیخته از جمله ویروس سرسام آور اجاره بهای مسکن، امنیت روانی مردم را در وضعیت فعلی تأمین نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha