جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام رحمت‌الله آقایی

حوزه/ مدیر قرارگاه مبارزه با کرونا مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان با بیان این‌که در روزهای اول، ترس از بیماران کرونایی وجود داشت، گفت: طلبه‌ها در مبارزه با بیماری کرونا خط‌شکن بودند و به‌صورت جهادی از روزهای اول وارد میدان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این روزها موج شیوع کرونا در برخی از استان‌ها شدت گرفته به‌طوری‌که وضعیت در برخی از شهرهای کشور قرمز بوده و هرروز بر تعداد بیماران کرونایی در این شهرها افزوده می‌شود.

در این میان نکته‌ای که از اهمیت فراوانی برخوردار است بهره‌مندی از تجربیات و اقداماتی است که در ماه‌های گذشته در استان‌هایی مانند قم انجام‌شده است. در واقع بهره‌مندی از این تجربیات می‌تواند در مسیر مبارزه با کرونا در سایر شهرها حائز اهمیت باشد.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله آقایی مدیر قرارگاه مبارزه با کرونا مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان که در ایام شیوع کرونا در قم فعالیت‌های زیادی را انجام دادند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این زمینه اظهار داشت: هماهنگی و انسجام در کار یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که گروه‌های جهادی باید آن را در نظر بگیرند و با هماهنگی کار را جلو ببرند.

وی ادامه داد: در روزهای آغازین شیوع کرونا در قم یکی از نکاتی که وجود داشت ترس از بیماران کرونا بود که در دل مردم بود اما با ورود طلاب ورق برگشت.

حجت‌الاسلام آقایی ابراز داشت: در این زمینه طلبه‌ها خط‌شکن بودند و به‌گونه‌ای وارد عمل شدند که ترس از بیماران کرونایی به‌صورت کامل از بین رفت و خدمت‌رسانی جهادگران رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حضور در غسالخانه‌ها، مراکز درمانی وامدادی و همچنین منازل بیماران کرونایی برای ضدعفونی ازجمله اقدامات مؤثری بود که در روزهای اول انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صراط IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    خدا رحمتشون کنه مرحوم آقایی رو دیشب براثر سانحه تصادف به رحمت خدا رفتند
  • هادی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    استاد آقایی ۲روز پیش در یک سانحه فوت کردند.روحش شاد