پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ برگزاری کنگره مردمی آیت الله تالهی با سخنرانی آیت الله صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: وجود این بانوی بزرگ سرشار از محبت و عبودیت خداوند بود و این تجلی خدا او را از غیر حق منصرف می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهلبیت(ع) با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) از نظر درجات قرب از استثنائات بودند، عنوان کردند: آن بانوی بزرگوار جزو بزرگ‌ترین شخصیت‌ها در جهان اسلام است.

امام جمعه موقت تهران، افزود: تمامی اهلبیت(ع) عصمت و طهارت در باب مقام و فضائل بانوی کرامت سخنان قابل توجهی بیان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) گفت: زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مساوی و برابر با زیارت امام هشتم است.

وی تاکید کرد: طبق چند روایت موثق از ائمه معصومین زیارت این بانوی بزرگ جهان اسلام باسعادت اخروی انسان و عاقبت‌به‌خیری فرد هم‌معنا می‌باشد.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه نام اصلی حضرت معصومه(س) را «فاطمه» دانست و مطرح کرد: به دلیل ظرفیت بالای روحی و کرامت و کمالی که در این شخصیت جمع شده به "معصومه" ملقب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به عامل دیگر مقام عصمت حضرت معصومه(س) ادامه داد: وجود این بانوی بزرگ سرشار از محبت و عبودیت خداوند بود و این تجلی خدا او را از غیر حق منصرف می‌کرد.

وی ابراز کرد: وقتی وجود فردی سرشار از عشق، محبت و عبودیت خداوند باشد همین محبت او را از کارهایی که خداوند متعال نهی کرده باز می گرداند.

امام جمعه موقت تهران شهر قم را حریم اهلبیت(ع) دانست و  یادآور شد: مدیریت اصلی و معنوی این شهر با حضرت فاطمه معصومه(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: اینکه ما با این انوار مقدس ارتباط داشته باشیم، موجب رشد و تعالی می شود و بزرگترین نتیجه این ارتباط به خود ما باز می گردد.

امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: احداث این مجتمع های فرهنگی و آموزشی باید به رشد و تعالی جوانان منتهی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha