پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
داریوش

حوزه/ حجت الاسلام حقیقی گفت: حوزه علمیه هرمزگان از همان ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان، برای هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اعلام آمادگی کرده و افتخار می کند که طلاب جهادی در صف مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس ، حجت الاسلام نادر حقیقی، در دوازدهمین جلسه ستاد بحران حوزه علمیه هرمزگان با محوریت ویروس کرونا که صبح امروز  در مدیریت حوزه استان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد پر خیر و برکت حضرت معصومه(س) گزارشی از عملکرد گروه های جهادی مدارس علمیه استان ارائه کرد و گفت: گروه جهادی طلاب بشاگرد در بیمارستان شهید محمدی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان ادامه داد: حوزه علمیه استان از همان ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان، برای هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اعلام آمادگی کرده و افتخار می کند که طلاب جهادی در صف مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند.

وی ادامه داد: طلاب جهادی هرمزگان علاوه بر وظایف تبلیغی و ارشاد، به خدمات اجتماعی متنوع برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا بوده اند.

حجت الاسلام حقیقی اظهار کرد: ستاد بحران حوزه علمیه استان هرمزگان طی یازده جلسه گذشته منشأ خدمات و برکات زیادی به بوده است.

برپایه این گزارش، در پایان مصوب گردید جلسات ستاد بحران حوزه علمیه هرمزگان، هر هفته به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha