پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس گلرو - مجلس سمنان

حوزه/ گلرو با تاکید بر ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و نهادینه‌سازی آن در جامعه گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا نسل فعلی انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کیان اسلامی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عباس گلرو، در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگ الهی و میراثی گرانبها است، اظهار داشت: جنگ تحمیلی و هشت سال حماسه و ایثار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی آثار، برکات و دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از راه شهدا نیست و برکت و عظمت امروز کشور مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی با تاکید بر ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و نهادینه‌سازی آن در جامعه افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا نسل فعلی انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کیان اسلامی بیشتر آشنا شوند.

گلرو خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه دفاع مقدس در راستای حفظ و احیای ارزش‌های این عرصه را بسیار ارزشمند دانست و همه  باید در انتقال صحیح این حماسه و ارزش‌های آن بکوشیم و انتظار داریم که با خلق آثار فاخر و جذاب و با استفاده از ابزارهای نوین، حقایق و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده منتقل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha