پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوی خانوادگی طلابب و روحانیون آذربایجان شرقی به سرعین

حوزه/ حجت الاسلام اصلانی گفت: این اردو در قالب اردوی یک روزه فرهنگی ورزشی و تفریحی همکاران بسیجی انجام شد و در کنار انجام مسابقات، جنگ شادی برای خانواده ها و فرزندان نیز انجام و به کودکان هدایایی نیز اهدا گردید.

حجت الاسلام رضاعلی اصلانی، فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح اهداف برگزاری  اردوی یک روزه خانوادگی پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و همچنین فعالیت های این پایگاه در سال۹۹ پرداخت.

وی گفت: این پایگاه که کار خود را از بهمن سال ۹۸ آغاز کرده در سال۹۹ به صورت جدی برنامه های خود را ادامه می دهد و به امید خدا و به حول و قوه الهی امسال اجرای حدود ۳۰ برنامه را مدنظر داریم چرا که معتقدیم نشاط و شادابی لازم باید باشد تا سایر کارها و فعالیت ها نیز مثمر ثمر باشد.

حجت الاسلام اصلانی خاطرنشان ساخت: در مناسبت هایی که در این ایام داشتیم یعنی مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) فراخوانی زدیم برای فرزندان دختر همکاران بسیجی، که ۱۷۹ نفر از همکاران، فرزندان دختر خود را به جشنی که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، آوردند  و در قالب سه کارگاه در سنین مختلف برای آنان برنامه های خوبی برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از این برنامه ها صورت گرفت.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، تکریم خانواده های کارمندان بسیجی را مهم دانست و گفت: برنامه جشن و اردوی فرهنگی در مجتمع غدیر روستای دستگرد نیز به همین منظور برگزار شد و به دنبال همین نشاط بیشتر این برنامه را تدارک دیدیم.

وی گفت: این اردو با شعار اردوی یک روزه فرهنگی ورزشی و تفریحی همکاران بسیجی انجام شد و در کنار انجام مسابقات برای آقایان، یک جنگ شادی برای خانواده ها و فرزندان نیز انجام شد و به کودکان هدایایی نیز اهدا شد.

حجت الاسلام اصلانی گفت: بیش از ۲۵۰ نفر برای شرکت در این اردو اعلام آمادگی کرده بودند اما در نهایت قریب ۱۶۰ نفر را در مجتمع غدیر روستای دستگرد پذیرایی کردیم.

وی با بیان اینکه نشاط و شادابی لازمه کار طلبگی و دینی است گفت: کارمند حوزه زمانی می تواند خلاق و مثمر ثمر باشد و زمانی می تواند به جامعه هدف خود یعنی طلاب خدمت کند که روحیه نشاط و شادابی خود را داشته باشد لذا برگزاری اینگونه برنامه ها واقعا لازم و ضروری است و باید بیش از پیش به این گونه برنامه های شاد و مفرح در حوزه پرداخته شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با بیان اینکه این پایگاه دست همکاری و همدلی به سوی سایر معاونت ها و کارمندان حوزه دراز می کند گفت: ما انتظار داریم که معاونت های دیگر هم پای کار بیایند؛ ما در بسیج فقط همکاری و همدلی همکاران را می خواهیم و دست همکاری و همدلی خود را به سوی سایر معاونت ها و همکاران دراز می کنیم تا بتوانیم با همکاری و همدلی بیشتر در شجره طیبه بسیج، اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

حجت الاسلام اصلانی گفت: هرکسی که همکار ماست ما برای خدمت و همراهی در خدمت او هستیم، چرا که ما خود را سرباز ولایت می دانیم و سرباز ولایت نیز برای خدمت به مردم و جامعه هیچ گاه سر از پا نمی شناسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha