جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیرآبادی فراهانی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: از دولت می‌خواهیم تا برنامه خود را برای جلوگیری از افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها اعلام کند در غیر اینصورت سوال از رئیس جمهور را مطرح می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،  احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس، در حساب توئیتری خود نوشت: دولت محترم به خصوص شخص رئیس جمهور برنامه خود را برای جلوگیری از افزایش افسار گسیخته قیمت‌های ارز، کالا، خدمات و مسکن اعلام کند و جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند در غیر اینصورت با تعدادی از همکاران صحبت کردیم تا سوال از رئیس جمهور را در مجلس مطرح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    اولا که باید گفت اکثر نماینده های این دوره با رای حداقلی وارد مجلس شده اند و اختیاری از خود ندارند و تابع و وابسته از بیرون به آنها گفته شود چه کاری بکنند یا نکنند. دوم اینکه از رئیس جمهور چی روز سوال کنید ؟ ضما خودتون در مجلس نگرانید که نکنه رئیس جمهور بیاد در مجلس حرفایی بزنه و حقایقی را به مردم بگه مثل دفعه قبل دیدید که رئیس جمهور آمد مجلس و گفت قرار بود مطالبی را بگویم اما رهبری اجازه ندادند و مصلحت ندونستند . شما بهتر است مشکلات داخلی خود مجلس را حل کنید که نمایندها و همکارای شما چند شغله نباشند و از چند جا حقوق نگیرند و درمجلس نخوابند راه نروند با گوشی بازی نکنند داد نزنند و قدرت تشخیص داشته باشند و رای ممتنع ندهند و کمتر با پول بیت المال به سفرهای خارجی بروند