پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت امام خامنه ای و آیت الله آملی لاریجانی

حوزه/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای با تشکر از الطاف پدرانه رهبر معظم انقلاب، گفت: اینجانب قبلاً گفته ام و یکبار دیگر به محضر جناب عالی عرض می‌کنم که هیچ‌گاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرارداده‌اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد که متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته

بعد التحیه و السلام ‌، از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر می‌کنم.

   

برخورد با فساد چه در درون قوه قضاییه و چه در بیرون آن، از راهبردهای اساسی نظام از ابتدای تاسیس تا کنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جنابعالی در زمانهای مختلف بر این امر نموده اید.

   

اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضاییه، به همراه مسوولان عالی قضایی و رؤسای دادگستری ها و دادستان ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده ایم.

متاسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضایی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یکباره فضایی برای انتقام یافتند و در این مسیر ظلم و هتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آنها نیست، ان الله یدافع عن الذین آمنوا. و ان الله مع الصابرین.

   

اینجانب قبلاً گفته ام و یکبار دیگر به محضر جناب عالی عرض می‌کنم که هیچ‌گاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرارداده‌اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.

   

در پایان مجددا از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر میکنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم. والسلام علیکم و رحمة الله.

   

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    شما که کاملا راست میفرمایید.