جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با دهه کرامت و به همت حوزه علمیه استان در حواشی شهرها و روستاهای مختلف برنامه‌های فرهنگی تبلیغی مختلفی از سوی طلاب و حوزویان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) برنامه‌های تبلیغی فرهنگی از طرف اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی به مدت ۱۰ روز در حاشیه شهر و روستاهای مختلف در حال برگزاری است.

گفت: این برنامه با هدف رساندن پیام اهل‌البیت (ع) و فضائل حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، در ادامه در تشریح این برنامه اظهار کرد: هرروز تعداد پنج نفر از مبلغان با تخصص کودک و نوجوان در این برنامه مشارکت دارند و افزون بر اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، مسابقات گروهی و بیان احکام، روایات اهل‌البیت (ع) و فضائل ائمه را هم در قالب داستان برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کنند.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این برنامه از روز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha