جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: طلاب پایه ۷ به بالا پس از ثبت درخواست طلبه و صدور نامه از سوی مدیر مدرسه علمیه مبدأ، کمیسیونی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان تشکیل شده و در آن، دلایل طلبه برای دریافت مجوز انتقالی، بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص نحوه دریافت صدور مجوز انتقالی به حوزه علمیه قم، با بیان اینکه زمان نقل و انتقالات طلاب از ۱۵ تیرماه جاری آغاز می‌شود، اظهارداشت: طلاب و روحانیون سراسر خوزستان توجه داشته باشند که هرگونه درخواست انتقالی از سوی طلاب پایه ۱ تا ۶ مطلقاً ممنوع می‌باشد.

وی تصریح کرد: در خصوص طلاب پایه ۷ به بالا نیز پس از ثبت درخواست طلبه و صدور نامه از سوی مدیر مدرسه علمیه مبدأ، کمیسیونی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان تشکیل شده و در آن، دلایل طلبه برای دریافت مجوز انتقالی، بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی پیشرفت علمی طلاب در خوزستان، گفت: با توجه به فراهم شدن امکانات و ظرفیت‌های علمی از پایه اول تا اجتهاد و همچنین وجود رشته‌های تخصصی در سراسر استان خوزستان، دلیلی برای رفتن به حوزه علمیه قم و سایر حوزه‌های خارج از استان وجود ندارد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در پایان اظهارداشت: صدور مجوز انتقال به سایر حوزه‌های علمیه کشور، تنها منوط به ارائه دلایل قانع کننده از سوی طلاب متقاضی می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha