جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر گفتگوی خبرگزاری حوزه با حجت الاسلام والمسلمین زمانی

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه گفت: اعزام گروه‌های جهادی به استان‌هایی که وضعیت قرمز دارند ضروری است و در این زمینه نیاز به همکاری جهادگران داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی در نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی جهادگران در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: مخلصانه دست تک‌تک شمارا می‌بوسم چراکه نیروهای جهادی در سراسر کشور به‌خصوص در استان قم خوش درخشیدند.

وی به حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و گفت: این ستاد انصافاً پای‌کار ایستاد و هرزمانی که نیاز بود به حمایت و پشتیبانی پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی حضور طلاب جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: ۲۰ هزار نفر از طلاب جهادی تاکنون در سامانه ستاد ثبت‌نام کرده‌اند که بخشی از طلاب جهادی هستند وعده‌ای نیز همچنان گمنام کار می‌کنند.

وی ابراز داشت: در قم هزار و ۴۰۰ طلبه جهادگر در قالب ده کمیته ساماندهی شده‌اند که در ایام شیوع کرونا به‌خوبی به وظایف خود عمل کردند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه ادامه داد: هر گروه جهادی باید برای موج دوم برنامه‌ریزی کند و در زمینه‌های مختلف از قبیل تولید ماسک و گان بهداشتی و... آمادگی داشته باشند.

وی ادامه داد: ضدعفونی کردن معابر و فرهنگ‌سازی فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر اقداماتی که جهادگران با توجه به وضعیت شهر و منطقه خودشان باید آن‌ها را عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی ابراز داشت: اعزام گروه‌های جهادی به استان‌هایی که وضعیت قرمز دارند ضروری است و در این زمینه نیاز به همکاری جهادگران داریم.

وی به افزایش تعداد جهادگران اشاره کرد و بیان داشت: جوابگویی به شبهات نیز موضوع مهم دیگری است که باید پیگیری شود و در دستور کارگروه‌ها قرار گیرد البته در این زمینه کمیته علمی در ستاد بحران اقدام به چاپ کتاب کرده است که نیاز است در اختیار همه جهادگران قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha