پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ملل

حوزه/ مدیر موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی گفت: همایش جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ملل نماد مقاومت کریمان در برابر مستکبرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی میانجی پیش از ظهر امروز در همایش جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ملل که در سالن امام خمینی (ره) موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه المصطفی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت اظهار داشت: امروز مشکل بشریت حکومت پست‌فطرتان و نبود انسان‌های کریم در رأس حکومت‌های مختلف است.

وی ادامه داد: دهه کرامت به نقش بانوان در گفتمان کرامت می‌پردازد و یادآور تمام خوبی‌ها است، درواقع دهه کرامت یادآور خواهری مهربان است که برای دیدار برادرش هجرت می‌کند و در این راه جان خود را از دست می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی میانجی افزود: کریم کسی است که قبل از هر چیزی می‌بخشد و کریم انسانی است که آبروی خودش را با بخشش مال حفظ می‌کند.

وی به بیان حدیثی از امام علی (ع) پرداخت و گفت: دنیا انسان را خوار و ذلیل می‌کند و کرامت بدون تقوا اثری ندارد که باید موردتوجه قرار بگیرد.

مدیر موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی به اهمیت برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش نماد مقاومت کریمان در برابر مستکبرین است و این پیام را از قم به جهان مخابره می‌کند.

وی ادامه داد: در رأس انسان‌های کریم، رهبر انقلاب اسلامی قرار دارد که انسان‌ها را به کرامت دعوت می‌کند و درواقع امروز مقابله بین دو فرهنگ است.

مدیر موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت در برابر مستکبران قرارگرفته و از حق مظلومان در کشورهای مختلف دفاع می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha