پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار سرپرست وزارت سمت با آیت الله اعرافی

حوزه/معاون صادرات وزارت صمت گفت: شعار ما در وزارت صمت این است و ما نیازمند این هستیم که در تریبون های نمازجمعه و بخش های دیگر فرهنگی، نهضت ارج نهادن به تولید داخلی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حمید زادبوم روز پنجشنبه ۱۲تیرماه در دیدار سرپرست وزارت صمت با آیت الله اعرافی که در قم برگزار شد، اظهار داشت: کشور ما در بخش های مختلف سالانه بیش از ۴۰ میلیارد دلار نیاز ارزی دارد.

وی افزود: اینکه صادرات غیرنفتی تبدیل به ارزش و فرهنگ شود کاری مقدس بوده و با توجه به اینکه از سال جاری شدت تحریم ها بیشتر شده، صادرات غیرنفتی جایگاه خود را پیدا کرده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت کشور مطرح کرد: حدود ۴۱ میلیارد دلار برای صادرات غیرنفتی در سال جاری هدفگذاری شده و اگر در صادرات ارز به رگ حیاتی کشور بازگردد می توانیم موفق باشیم.

معاون وزیر صمت ادامه داد: مرزهای ما به جز مرز زمینی ترکمنستان و دو مرز در بخش عراق بازگشایی شده و ترانزیت ها به طور کامل در حال انجام است و امیدواریم در سه ماهه دوم سال به رشد صادرات برسیم.

میثم زالی معاون صادرات وزارت صمت نیز در بخشی از این جلسه بیان کرد: شعار ما در وزارت صمت این است و ما نیازمند این هستیم که در تریبون های نمازجمعه و بخش های دیگر فرهنگی، نهضت ارج نهادن به تولید داخلی ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha