جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جانباز

حوزه/ خدام رضوی با حضور در منزل سیدحمید سیدهاشمی، از این جانباز ۷۰ درصد کاشان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سیدحمید سیدهاشمی  جانباز دوران دفاع مقدس که در عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی (اعصاب و روان) نائل می آید.

این جانباز ۷۰ درصد کاشانی تقریبا از سال ۸۱ حالت صرع پیدا می کند و حتی مجبور می‌شود عصا به دست بگیرد و این روند تا جایی ادامه پیدا می کند که در سال ۸۷  با اضافه شدن تشنج های زیاد و در فاصله زمانی کم  وضعیت او تا به حدی وخیم می شود و حتی از سال ۹۲ تکلم و بلع خود را نیز از دست می دهد و غذا را از طریق سرنگ به او می دهند.

همسرش خانم زهره سلمانی نیاسر می گوید: حمید عاشق امام رضا علیه السلام است و حتی نام پسرش را رضا نهاد.

او در مورد خودش نیز می گوید: من نیت کرده بودم که به جانبازان خدمت کنم و بر همین اساس با وی ازدواج کردم، پس از ازدواج با شوهرم با توجه به نوع جانبازی او در زمان ناراحتی اعصاب واقعا گاهی اذیت می شدم، اما همه این ناراحتی ها را تحمل می کردم.

خانم سلمانی بسیار خوشحال و شاد از ورود خدام حرم رضوی بر بالین همسرش در حالی که سیمای مهربان و خوشرویش خیس اشک بود، گفت: دهه کرامت بویژه در این شرایط خطرناک و همه گیر شیوع کرونا، با حضور خدام حرم رضوی در سراسر کشور، همه ایران مشهدالرضا شده و بارقه امید و نور و شادی در دلهای مردم جوانه زده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha