پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فراخوان

حوزه/ دبیر پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان گفت: مهلت ارسال اثر به پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی این حوزه تا پایان تیرماه تمدید شد.

حجت الاسلام جواد معین در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: از اسفندماه ۱۳۹۸ پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی، فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون، بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه آثار پژوهشی ارسال شده که اکثر آنها مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.

وی در خصوص تمدید مهلت این فراخوان، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار پانزدهم خرداد ۹۹ بود اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده به سبب شیوع بیماری کرونا و عدم دسترسی طلاب به منابع کتابخانه ای و تحقیقاتی، و پیرو درخواست های مکرر مدارس علمیه و موافقت معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان، مهلت ارسال تا تاریخ ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۹ تمدید شد.

دبیر پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی ضمن ابراز امیدواری از حضور و مشارکت حداکثری طلاب و پژوهشگران در زمان باقی مانده، اضافه کرد: این زمان قابل تمدید نمی باشد و طلاب می بایست با برنامه ریزی های صحیح، در فرصت باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: فرآیند داوری به صورت روزانه و آنلاین در حال انجام است و پیش بینی می شود حداکثر تا شهریورماه، مراحل داوری و ارزیابی آثار، تکمیل و اسامی برگزیدگان اعلام گردد.

گفتنی است، طلاب و اساتید می توانند جهت ارسال آثار خود به سامانه‌ی فراخوان به آدرس http://spnf.hozehkh.com/account/LoginHoze مراجعه و یا با شماره ۳۲۰۰۸۳۲۷- ۰۵۱ (دبیرخانه آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار مربوط به فراخوان می توانند به کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha