جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران مجازی

حوزه/ به لحاظ شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت مجازی  در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با لحاظ شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت مجازی  در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبانی که در سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه ثبت نام نموده‌اند(حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار گردند.

داوطلبانی که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری،موفق به شرکت در آزمون نشوند می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، بدیهی است در این کمیسیون شایستگی‌های لازم علمی و شخصیتی برای ورود به حوزه بعنوان یکی از شاخصه‌های اصلی در نظر گرفته خواهد شد.

متقاضیان محترمی که برخی از شرائط اولیه(معدل کلاسیک و سن) را نداشته باشند، نیز می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، شرائط پذیرش کمیسیونی در سایت پذیرش اطلاع رسانی می‌شود.

جهت سهولت و جلوگیری از هرگونه اشکال، نکات زیر و  را به دقت مطالعه فرمایید.

۱- هر داوطلب لازم است مطابق با آخرین پایه یا مقطع تحصیلی خود در یک گروه از گروه‌های آزمونی شرکت نماید.

۲- آزمون هر گروه در قالب 'گروه۱، گروه۲ و گروه۳ به صورت درس به درس و مطابق جدول زمانبندی در راهنمای آزمون برگزار خواهد شد.

۳- بعد از اتمام هر آزمون تا رسیدن زمان شروع آزمون بعدی باید منتظر بمانید.

۴- در هر عنوان کل سوالات مربوطه به داوطلب نمایش داده شده و به ازای هر سوال ۱۲۰ ثانیه فرصت پاسخدهی وجود دارد.

۵- در صورت تاخیر حداکثر ۱۵ دقیقه بعد از شروع هر آزمون شما مجاز به ورود به آزمون بوده و بعد از گذشت این مدت سامانه اجازه ورود به شما را نخواهد داد. این مدت ۱۵ دقیقه جزء کل زمان آزمون است.

۶- داوطلبان گرامی به گروه، ساعت و عناوین آزمون­‌ها توجه داشته باشید و فقط در آزمون اختصاصی گروه تحصیلی خود طبق جدول گروه‌های تحصیلی شرکت کنید.

۷- جهت آمادگی بیشتر یک آزمون آزمایشی در روز شنبه مورخ ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد که شما می­توانید با نام کاربری و کلمه عبور خود از طریق سامانه شخصی، تبلت و یا گوشی همراه خود در این آزمون شرکت نمایید. داوطلبان جهت جلوگیری از اشکالات احتمالی ترجیحا از طریق سیستم شخصی و یا لپ تاپ اقدام نمایند.

۸- جهت جلوگیری از اشکالات احتمالی و همچنین آمادگی بیشتر، شرکت در آزمون آزمایشی تاکید می‌گردد.

۹- در صورت بروز مشکل هنگام آزمون جهت راهنمایی با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۳۵۳۳۹ یا ۰۲۵۳۲۱۳۵۳۲۵ یا ۰۲۵۳۲۱۳۵۳۲۱ تماس حاصل فرمائید.

سایت پذیرش حوزه های علمیه به آدرس http://paziresh.ismc.ir/ و یا کانال پذیرش حوزه های علمیه در ایتا https://eitaa.com/pazireshhowzeh می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدطاها IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    نیازی به تهیه کارت ورود به آزمون نیست؟
  • سید محمد حسین حسینی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام و خسته نباشید بنده سید محمد حسین حسینی از استان قم _شهر قم هستم می خواستم بدونم امروز برای من آزمون آزمایشی باز نکرد یعنی وارد نشد می خواستم بدونم در روز چهارشنبه چه ساعتی قبل از آزمون وارد بشیم که مشکلی پیش نیاد؟