جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آب فضلاب

حوزه/ شرکت آب و فاضلاب استان قم با ارزیابی صورت گرفته توانست رتبه برتر عملکرد آموزشی را در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور کسب کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اظهار داشته است: توسعه همه جانبه کشور در گرو پرورش خلاقیت و توانمندسازی نیروی انسانی بوده و بی‌تردید توفیق خدمت جهت این مهم، افتخاری ستودنی است.

مهندس حمیدرضا جانباز در ادامه این نامه ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خالصانه مدیر و کارکنان آموزش شرکت آب و فاضلاب استان قم، موفقیت ارزشمند این شرکت را در کسب رتبه برتر در زمینه عملکرد آموزشی سال ۱۳۹۷ در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری کشور تبریک گفته است.

وی در پایان این نامه تاکید کرده است: امید است با بهره‌مندی از توان کارکنان، بیش از پیش در توسعه کمی و کیفی آموزش، موجبات توسعه و ارتقای خدمت رسانی مطمئن و مطلوب تر به مردم را به ارمغان آورید.

یادآور می‌شود: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت، دوره آموزشی عمومی و اختصاصی برای مدیران، کارکنان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شده که از این میزان ۸ هزار نفر ساعت به دوره‌های عمومی و ۱۴ هزار نفر ساعت نیز به دوره‌های تخصصی اختصاص داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha