سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان سراج مرکز قم

حوزه/سیدعلی پورطباطبایی از مسئولیت سازمان فضای مجازی سراج استان قم تودیع و احسان باقری به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع و معارفه  مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قم عصر امروز، با حضور حجت الاسلام محمدباقر وَلدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم و همچنین محمد خراسانی زاده، معاون سازماندهی و آموزش استان های این سازمان و جمعی از فعالان فضای مجازی، در سالن جلسات این سازمان در قم برگزار شد.

طی این مراسم، ابتدا خراسانی زاده به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از مسئول سابق سازمان سراج قم، سیدعلی پورطباطبائی و همچنین آرزوی موفقیت برای احسان باقری، مسئول جدید این سازمان، گفت:امروز در نهادها و سازمان های خصوصی و مردمی مرتبط با فضای مجازی، در لایه های مختلف، اعم از کاربر و محتوا، کارهای خوبی صورت گرفته است و از دولت نیز خواستاریم به این کارها توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه، حجت الاسلام ولدان، بیان داشت: انقلاب ما امروز در بین الطلوعین به سر می برد و ما منتظر طلوع آن خورشید تابان که منجی عالم بشریت است، هستیم.

وی گفت: تکلیف فردی و جمعی ما این است که در دوران انتظار، روشنگری و بیداری مردم را وظیفه ی اصلی خود، در عرصه ی فرهنگ، بدانیم.

پس از آن، سیدعلی پورطباطبایی، مسئول سابق سازمان سراج قم، گفت: مجموعه سراج ، مجموعه ی مهمی در کشور است. از سال 92 که این مجموعه در استان قم راه اندازی شد، با افراد مختلفی ارتباط گیری کردیم. در این مجموعه، کارها به صورت خودجوش و بسیجی وار پیش رفته اند.

وی گفت: در زمینه ی فضای مجازی امیدواریم که این فضا، عرصه ای برای حضور همه ی نیروهای فعّال فرهنگی انقلابی باشد و سازمان سراج هم از آن ها حمایت های لازم را به عمل آورد.

سپس، احسان باقری، مسئول جدید این سازمان درقم گفت: امیدواریم بتوانیم قدمی در راستای تمدن سازی در عرصه ی فضای مجازی برداریم.

وی با اشاره به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در سرنوشت جامعه در آینده ای نه چندان دور، اظهار داشت: برای نوجوانان دهه هشتادی برنامه هایی را در نظر داریم و در بین آن ها استعدادهای خوبی را تابحال توانسته ایم کشف کنیم.

در پایان این مراسم، از مسئول سابق تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب مسئول جدید نیز به وی اعطا شد.

سوابق و فعالیت های مسئول جدید سازمان سراج قم:

احسان باقری طلبه حوزه علمیه و متولد تیرماه ۱۳۶۶ شهر ملایر است و دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و از فعالان بسیجی و فعال در عرصه رسانه است.

فرمانده پایگاه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه؛ مسئول تحلیل و بررسی سیاسی بسیج دانشجویی و عضو هیئت اندیشه ورز حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه؛  مسئول اردوی راهیان نور خواهران دانشگاه؛ سرگروه حلقه صالحین؛ مسئول واحد سیاسی شورای پایگاه بسیج؛ بسیج فعال حوزه علمیه؛ مدیر اجرایی معاونت پاسخگویی مرکز تولید اندیشه طرح صالحین سازمان بسیج کشور؛ معاون ادیان موسسه بصیرت در حوزه رصد ماهواره و فضای مجازی؛ رصد و بررسی جریان رسانه‌ای وهابیت و جریان های تکفیری؛ مدیر دفتر قم خبرگزاری تقریب؛ مسئول گروه‌های مستندسازی و تولیدات چند رسانه‌ای کنفرانس بین المللی وحدت؛ مسئول رسانه جبهه جهانی شباب المقاومه؛ مسئول رسانه بزرگداشت شهید جواد مغنیه در شهر قم؛ انجام پروژه های متعدد در حوزه جریان های دینی سیاسی و اجتماعی اهل سنت؛ انجام پروژه های متعدد در حوزه تشیع انگلیسی؛ جریان شناسی سیاسی کشور و...؛ از برخی فعالیت های وی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha