پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
WhatsApp Image 2020-07-07 at 8.20.50 PM.jpeg

حوزه/ پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی خوزستان به نشانی اینترنتی www.etehadiekhz.ir رونمایی و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آئین رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان برگزار و این سایت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام محمد عرب، در این آیین با اشاره به ضرورت و اهمیت اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های دانش‌آموزی اظهارداشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان پس از سال‌ها با راه‌اندازی این پایگاه دارای سایت اطلاع‌رسانی مستقل شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با اشاره به فعالیت اتحادیه دانش آموزان در بیش از 300 مدرسه، اظهار کرد: این پایگاه به نشانی اینترنتی www.etehadiekhz.ir رونمایی شده و در دسترس عموم قرار دارد.

وی با اشاره به بخش‌های این سایت، گفت: بخش ویژه، چندرسانه‌ای، فیلم و گالری تصاویر از بخش‌های این پایگاه می‌باشند.

حجت‌الاسلام عرب در پایان گفت: ایجاد جذابیت‌های بصری و گرافیکی بیشتر و انسجام بیشتر در محتوا، دسترسی راحت‌تر کاربران به اجزای سایت و بخش‌های مختلف، پاسخگو بودن (ریسپانسیو) سایت به گونه‌ای که طرح سایت در موبایل، تبلت و سایر نمایشگرهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر سازگار است و به‌درستی نمایش داده می‌شود، دسته‌بندی اخبار در تب‌هایی با عناوین مختلف نیز از ویژگی‌های پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha