شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان در دومین مرحله رزمایش همدلی و احسان گفت: مردم در کنار رعایت مسائل بهداشتی، همانگونه که در ماه مبارک رمضان برای امداد رسانی به میدان آمدند، امروز هم باید کمک‌های خود را استمرار ببخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان استانی، دومین مرحله رزمایش همدلی و احسان، با توزیع ۴۲۵۰۰ بسته پروتئینی در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا، توسط ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) در استان همدان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در ماه‌های گذشته در عرصه خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: یکی از نهادهایی که عملکرد خوبی در این ایام از خود به نمایش گذاشت، ستاد اجرایی امام(ره) بود که امروز نیز شاهد این اقدامات هستیم.

وی، توزیع بسته‌های معیشتی در کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات در کشور را اتفاقی خوب خواند و گفت: متاسفانه کرونا کماکان در حال جولان دادن در جامعه است و لذا از مردم عزیز می‌خواهیم که توصیه‌های بهداشتی را با دقت بیشتر رعایت کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه بسیاری از مشاغل با گذشت چندین ماه از شیوع کرونا هنوز هم با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه‌اند، گفت: مردم در کنار رعایت مسائل بهداشتی، همانگونه که در ماه مبارک رمضان برای امداد رسانی به میدان آمدند، امروز هم باید کمک‌های خود را استمرار ببخشند.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم، بخشیدن اجاره بها توسط مالکان بود، اما از آنجایی که این شرایط کماکان در کشور وجود دارد، نیاز است تا این کار ادامه پیدا کند و استمرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا توسط نهادهای مختلف، خاطر نشان کرد: امروز باید همه ما به وظیفه اسلامی خودمان در عرصه خدمت‌رسانی عمل کنیم و از آنجایی که ممکن خانواده‌ای در این بین شناسایی نشود، لازم است تا در فضای کنونی که مشکلات معیشتی، تورم، گرانی و نوسانات قیمت مردم را آزار می دهد، به یکدیگر رحم کنیم و یاور هم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha