پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ شهدا حجاب را برتر از خونشان که در راه اسلام فدا کردند دانستند، برای تداوم این راه باید مسیر شهدا را با عفاف و حجاب که موجب  حفظ سلامت جامعه، امنیت و پیشرفت و تعالی انسانی است، حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند در نشست با معاونان و مدیران بنیاد ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب گفت: ازموضوعات محوری در وصایای شهدا حفظ عفاف و حجاب است ،عمل به وصایای شهدا پاسداری از ارزشها و خونهای پاک شهدا است .

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم افزود:  شهدا حجاب را برتر از خونشان که در راه اسلام فدا کردند دانستند، برای تداوم این راه باید مسیر شهدا را با عفاف و حجاب که موجب  حفظ سلامت جامعه ، امنیت و پیشرفت و تعالی انسانی است، حفظ کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان حجاب را مانع ترقی و پیشرفت معرفی کردند و با شعارهای پر رنگ و لعاب، زنان جوامع اسلامی را تشویق به بی حجابی نمودند، حال آنکه عاملان این بی حجابی ها در پی عقب نگه داشتن کشورهای مستقل و مشغول نمودن آنان در هوا و هوس هستند تا راحت تر به چپاول و غارت کشورها اقدام کنند، همانگونه که در دوران رژیم منحوس پهلوی شاهد بودیم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تاکید کرد: ملت ما به رهبری امام امت با بیداری و هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان ایستاد و مقاومت کرد تا عزت، امنیت ،آرامش را به ارمغان آورده و بنیان های خانواده را در سایه عفاف و حجاب تحکیم بخشد و حضور در خور شأن و سالم زنان را در اجتماع فراهم سازد.

حجت الاسلام هنرمند افزود: شهدا در وصایایشان بسیار بر مساله عفاف و حجاب تاکید کرده اند، چرا که این یکی از حربه های سخت دشمن است تا با تضعیف این جبهه بتواند فرهنگ آلوده و فاسد غرب را مسلط نموده و به اهداف شوم خود بپردازد.

وی افزود: امروز می بینیم که جوامع غرب هم از این بی بند و باری که خود مانع پیشرفت و رشد فساد و جنایت در غرب شده به تنگ آمده اند و بسیاری از مراکز و مجامع غرب بر رعایت حجاب تاکید دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha