پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست ستاد همکاریها با معاون جامعه الزهرا(س)

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی جامعةالزهرا(س) گفت: با توجه به تنوع رشته ای و آمادگی کامل طلاب جامعةالزهرا(س) بدون تردید با برنامه ریزی مدون تر طلاب جامعه در آزمون های آینده موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن بروز با اشاره به آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۹-۹۸ گفت: در این آزمون شرایط و شناخت کافی وجود نداشت ولی امید است با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد جامعةالزهرا(س) سهم بسزایی در موفقیت های آتی در آزمون های آموزش و پرورش به خود اختصاص دهد.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه الزهرا(س) در نشست مشترک با معاونین ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش اظهارکرد: با توجه به تنوع رشته ای و آمادگی کامل طلاب جامعه الزهرا(س) بدون تردید با برنامه ریزی مدون تر طلاب جامعه در آزمون های آینده موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد.

مدرس حوزه علمیه افزود: امید است با حضور مستمر در جلسات و کارگروه های کارشناسی شاهد حضور و استقبال چشمگیر طلاب جامعه الزهرا(س) در آزمون های وزارت آموزش و پرورش باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری دوره مهارت افزایی طرح جامع تبلیغی «شمیم» یکی از راه کارهای توانمند سازی طلاب جامعه الزهرا(س) در خصوص شیوه های نوین آموزشی و تبلیغی می باشد، اظهارکرد: تاکنون ۲۳۰ طلبه در این دوره شرکت داشته و در سال گذشته ۱۰۱ مدرسه میزبان این طلاب به منظور فعالیتهای تبلیغی بوده است.

حجت الاسلام برزو افزود: هدف از برگزاری این طرح، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی است.

معاون جامعه الزهرا(س) ادامه داد: این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که سطح عمومی این طرح  شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاس‌داری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

در ادامه این نشست، معصومه بهرامی مدیر اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) با اشاره به برنامه ریزی های پیدا و پنهان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب گفت: هر چه بتوانیم این مشارکت ها را تقویت کنیم بدون شک نقشه ای از نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

وی گفت: از آنجا که بحث تعلیم و تربیت یکی از دغدغه های مدیریت جامعه الزهرا(س) و برنامه ریزان آن می باشد تاکنون علاوه بر برنامه های جاری شش دوره تربیت مربی کودک و نوجوان را با حضور نخبگان وطلاب ممتاز جامعه الزهرا(س) برگزار کرده ایم و این ظرفیت مطلوبی برای جذب و بکارگیری در بدنه آموزش و پرورش است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha