پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه قاتل حاج قاسم هم به میدان «اعدام نکنید» آمد، گفت: توییت فارسی ترامپ با هشتگ «اعدام نکنید؟»، مهر تاییدی است بر جنایات کسانی که با سرقت مسلحانه، زورگیری و ایجاد نا امنی، باعث اختلال و سلب امنیت جامعه شدند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه پیوشتن ترامپ به هشتگ «اعدام نکنید»، از عجائب روزگار است، اظهار داشت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در قالب انتشار توییتی به زبان فارسی و حمایت از ۳ نفر سارق مسلح سلب کننده امنیت روانی جامعه باید در کتاب گینس ثبت شود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: شیطان بزرگ بار دیگر با حمایت از برهم زنندگان نظم و امنیت، گذشته زشت خود را در انجام کودتای ۲۸ مرداد تا تحریک صدام برای حمله به ایران، سقوط هواپیمای مسافربری، تشدید تحریمها و خروج یکطرفه از برجام، در ضدیت با مردم انقلابی به نمایش گذاشت.

همنوایی غربگراها و سلبریتی های وطن فروش با ترامپ

وی تصریح کرد: چراغ سبز جریان غربگرا و سلبریتی های وطن فروش در حمایت از هشتک شیطانی « اعدام نکنید» و همنوایی با ترامپ، اوج حماقت آنها را آشکار کرد.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: شیطان بزرگ که خود را حامی حقوق بشر در دنیا می داند، این روزها با خشم پلیسی شهروندان خود را که سخنی جز مخالفت با تبعیض نژادی ندارند، به قتل می رساند و سلبریتی های وطنی سکوت معنا دار اختیار نموده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه قاتل حاج قاسم هم به میدان «اعدام نکنید» آمد، ادامه داد: توییت فارسی ترامپ با هشتگ «اعدام نکنید؟»، مهر تاییدی است بر جنایات کسانی که با سرقت مسلحانه، زورگیری و ایجاد نا امنی، باعث سلب امنیت روانی جامعه شدند.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: سلبریتی های خیالشان راحت باشد، فرمانده آنان دونالد ترامپ هم وارد میدان شده تا برای سارقان و دزدان آشوب های آبان ۹۶ به نظام اسلامی فشار وارد کنند.

پاس گل سلبریتی های وطن فروش به سردمدار جنایتکاران

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان گفت: حرکت سلبریتی ها با پیوستن به هشتگ « اعدام نکنید؟!» در حقیقت پاس گل به کاسبان اعدام است و کسانی است که چشم خود را بر روی جنایات پلیس در آمریکا و کشورهای اروپایی بسته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    زنده باد