پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء ، در دیدار اعضای شورای نگهبان استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، شورای نگهبان را مورد تایید امامین انقلاب دانست و گفت: شورای نگهبان به تکلیف الهی خود عمل می کند تا انقلاب اسلامی را که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است از حوادث روزگار و توطئه دشمنان محفوظ نگاه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در دیدار پیش از ظهر امروز اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه، گفت: عملکرد شورای نگهبان همواره مورد تأئید امامین انقلاب قرار گرفته، زیرا تعدادی فقیه عادل و متخصص وظیفه حراست از دستاوردهای نظام اسلامی را بر عهده دارند و این وظیفه بسیار مورد توجه و مهم است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تأکید بر اینکه هر انسان عاقلی وقتی برنامه های شورای نگهبان را می بیند، آنها را تصدیق می کند، ادامه داد: عملکرد این شورا لازم است در واقع به گونه ای ارتکازی است، یعنی انسان عاقل و هوشمند این شورا را لازم می داند تا جامعه قوام لازم را برای حرکت رو به جلو داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان ساخت: شورای نگهبان به تکلیف الهی خود عمل می کند تا انقلاب اسلامی را که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است از حوادث روزگار و توطئه دشمنان محفوظ نگاه دارد.

وی بیان داشت: نظارت در تمام دنیا وجود دارد، منتها با ماهیتی متفاوت، بنابراین وجود شورای نگهبان با عقل و منطق و بر اساس تعالیم دینی برای حفظ و حراست انقلاب اسلامی استوار است.

 حجت الاسلام محسن مفید، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه، نیز در این دیدار گزارشی از برنامه های این دفتر را اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha