شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بروشور همسرداری

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه فاطمیه اشکذر از تهیه بروشور با موضوع آیین همسرداری از نظر اهل بیت (علیهم السلام) و علما خبر داد.

خانم غنی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) و دومین روز از هفته ازدواج اظهار داشت: به همین  مناسبت و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در بین زوجین بروشوری با موضوع آیین همسر داری تهیه و انتشار یافت.

وی افزود: اهم مطالب این بروشور را عناوینی از جمله «تذکر کپسولی» (یعنی در زندگی مشترک تذکر به همسر خیلی کوتاه و با مهربانی باشد تا تلخی تذکر شیرین شود)؛ ماجرای ازدواج شهید چمران، «کلام نور»(روایاتی از زندگانی امام رضا(ع)و امام علی(ع)و توصیه بزگان به همسران از سخنان مقام معظم رهبری، آیت الله بهجت و حاج اسماعیل دولابی به شمار می رود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از دیگر برنامه های هفته ازدواج در این مدرسه علمیه را فضا سازی با ساخت پوسترهایی از سوی طلاب هنرمند به صورت خودجوش در فضای مجازی در اهمیت ازدواج و فرزندآوری با استفاده از توصیه های مؤکد رهبر معظم انقلاب و انتشار مطالب کوتاه و مؤثر در  ترویج ازدواج آسان و پرهیز از تجملگرایی و...اعلام کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha