جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان جهادی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اشکذر گفت: به عنوان بانوان طلبه بسیجی به اولین چیزی که باید توجه داشته باشیم داشتن روحیه جهادی کار کردن و بسیجی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سیده فاطمه حسینی، مسئول پایگاه بسیج طلاب فاطمیه اشکذر، پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی شورای پایگاه بسیج طلاب این مدرسه با بیان حدیثی از امام علی (ع) گفت: «کار خیر را انجام دهید و آن را کوچک نشمارید».

وی تأکید کرد: به عنوان بانوان طلبه بسیجی به اولین چیزی که باید توجه داشته باشیم، داشتن روحیه جهادی کار کردن و بسیجی بودن است؛ کار در شورای بسیج را وظیفه کمی ندانیم و با دید یک کار خیر و نیکی برای انجام آن اقدام کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اشکذر خاطر نشان کرد: بسیجی بودن فقط صرف یک لفظ نباید باشد و دقت کنیم که همه مبارزان و بسیجی ها از ابتدای انقلاب و از زمان جنگ تحمیلی تا کنون که مدافعان حرم حضرت زینب (س)مبارزه می کنند یک روحیه بسیجی در همه آنان مشترک بوده است که امام خمینی(ره) بر اساس سیره اهل بیت(ع) آن را در بسیجی ها نهادینه کردند.

وی تصریح کرد: اگر نبود این روحیه بسیجی، از خود گذشتگی و ایثار هیچ وقت نمی توانستیم انقلاب را این گونه حفظ کنیم.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب مدرسه فاطمیه اشکذر با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در مورد تسریع در کار خیر گفت: سعی کنید توفیق کار خیر را از دست ندهید و آن را رها نکنید.

در ادامه این جلسه، وظایف شورای پایگاه تبیین شد و برنامه های پیشنهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد برای اجرا در پایگاه ها بیان و در مورد آن گفتگو و پیشنهاداتی ارائه شد.

برپایه این گزارش، اهم برنامه های برنامه های پایگاه طلاب این مدرسه  در سال تحصیلی جاری، برگزاری مراسم روز جهانی قدس به صورت مجازی، شرکت در رزمایش مواسات، برگزاری نشست های فرهنگی پژوهشی مجازی، انتشار مطالب مرتبط با عفاف و حجاب و ...به شمار می رود.

انتهای پیام.313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha