جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمازجمعه رستاق

حوزه/ حجت الاسلام دلاوری گفت: فعالان فضای مجازی از شایعه پراکنی دروغ درباره آمار مبتلایان به کرونا علیه برگزاری نماز جمعه بپرهیزند و مردم آمار دقیق را از منابع رسمی پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری، در جمع مردم بخش رستاق اشکذر در خطبه های نماز جمعه باگرامیداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و به امامت آیت الله طالقانی، گفت: با توجه به شیوع کرونا، شایعات بسیاری از سوی افراد در فضای مجازی دیده می شود که اشتباه است.

وی ادامه داد: فعالان فضای مجازی از انتشار هرگونه شایعات و آمارهای دروغ علیه برگزاری تجمعاتی همچون نمازجمعه که بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد، پرهیز کنند و مردم آمار دقیق را از منابع رسمی پیگیری کنند.

حجت الاسلام دلاوری با گرامیداشت روز عرفه و عید قربان، اظهار کرد: اکنون که مناسک حج امسال تعطیل شده است، مردم رسم زیبای قربانی وکمک به آسیب دیدگان در بحث کرونا را فراموش نکنند.

وی، پیشاپیش شهادت امام محمدباقر (ع) را تسلیت گفت و افزود: حضرت امام باقر (ع) با ایجاد تشکیلات در بین مسلمانان که سال ها امویان و مروانیان اسلام را از مسیر صحیح خود منحرف کرده بودند و تفکر سکولاریسم و جدایی دین از سیاست را رواج داده بودند با بصیرت افزایی و تبیین ارزشهای اسلام ناب، دین را به مسیر صحیح خود بازگرداندند.

وی خاطر نشان کرد: نهادهای انقلابی همچون ستادنمازجمعه و بسیج می بایست همچون سیره امام محمدباقر(ع) تشکیلات منسجم و جوان را ایجاد کرده و در راستای بصیرت افزایی جامعه اسلامی تلاش نمایند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha